Invitation til TAP-dag på Biologi

Onsdag 24. januar 2024,  kl. 08:30 - 15:00

AIAS

Kære alle TAP’er

Vores VIP-kolleger har konferencer, retreats, temadage og meget andet. Men der er sjældent noget, der sætter fokus på støttefunktionerne, ligesom TAP’ere på tværs af instituttet sjældent støder ind i hinanden, og især ikke om noget fagligt.

Det skal TAP-dagen råde bod på.

Det bliver en faglig dag med god mulighed for at netværke på tværs af TAP-fagligheder og fysiske lokationer.

Vi er i fuld gang med at lave et godt program, og kan allerede nu afsløre at det bliver en god blanding af et fagligt oplæg, forskellige workshops, man kan vælge imellem, en aktivitet med fokus på at lære hinanden og instituttet bedre at kende samt mulighed for at snakke med dine kolleger.

Alle opfordres til at prioritere dagen. Så sæt et stort kryds i kalenderen.

Oplæg og workshops er som udgangspunkt på engelsk, med mindre alle til aktiviteten er dansktalende.

Der vil være forplejning gennem hele dagen.

Arrangementsgruppen:

Dennis, Vivi, Susanne, Camilla, Sara, Sissel og Anne-Mette