Ny sekretariatsleder

Vi er glade for at kunne præsentere Anne-Mette Siem som ny sekretariatsleder ved Institut for Biologi

Billede af Anne-Mette Siem
Anne-Mette Siem

Anne-Mette er uddannet journalist og kommer fra en stilling som leder af kommunikationsafdelingen ved fakultetssekretariatet ved NAT og TECH, Aarhus Universitet.  Anne-Mette er en erfaren leder og har en bred administrativ baggrund og et stort netværk, både inden for det administrative område og på universitetet i øvrigt.

Ansættelsen glæder institutleder Hans Brix: ”Instituttet får med Anne-Mette en erfaren leder, som kender Aarhus Universitet og dets kerneområder indgående.  Hun er kendt som en empatisk personaleleder, der trives med opgaven i at skabe de bedst mulige forhold for ansatte og studerende, og hun har en stærk faglig baggrund indenfor kommunikation og forskningsformidling som også vil komme instituttet til gode. Vi glæder os meget til at arbejde sammen med hende”.

Som sekretariatsleder vil Anne-Mette have ansvaret for instituttets sekretariat, som består af 11 ansatte.  Derudover vil hun være en vigtig sparringspartner og rådgiver for ledelsen, såvel som for det videnskabelige og tekniske personale.

Anne-Mette starter i sit nye job mandag d. 10. oktober 2022.